Gyakori kérdések
Miért olyan olcsó a termék?
Egyenes kapcsolatunk van a gyártókkal és a lehető legkedvezőbb árakat igyekszünk elérni. Nem fordítunk plusz pénzt különböző szállítókra, üzletkötőkre és más kapcsolat fenntartókra. Áraink észszerűen vannak meghatározva. A működésünkre fordított költségek minimalizálása az egyik fő célunk, így képesek vagyunk ügyfeleink számára a lehető legelérhetőbb és legkedvezőbb árakat biztosítani.
Mennyi időbe telik a szállítás?
A raktáron lévő termékeket általában 3 napon belül kézbesítjük. Az egyes termékek elérhetősége, minden termék leírásában megtalálható, a kép mellet.
Milyen módon fizethetek?
- Készpénzzel az átvételkor - utánvét
- On-line – ComGate segítségével
- Banki előre utalással
Lehetséges a termék személyes átvétele?
A terméket személyesen a Csomagkuldo.hu szállító cég átvevő pontjain veheti át.
Az egyes átvevő pontok címét az alábbi linken találja:
www.csomagkuldo.hu/atvevohelyek
Mi a teendőm a termék meghibásodása esetén?
A termékre, törvényből kifolyólag, garancia jár. A reklamáció általában a termék vissza küldésével, vagy annak személyes átadásával történik. Minden esetben informáljon minket e-mailben az info(kukac)demy.hu.